Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

eithnec schreef:en nee hoor ik ben helemaal niet narcistisch ingesteld ik laat me er alleen effe heerlijk door omringen

:badgrin: :lol:
hahaha , ik vind het een goei!!
hele leuke foto trouwens. maar ik vraag me af : was je nu echt van plan dat eendje te stelen???? :tongue:
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

Afbeelding
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: mijn ervaring

pizza? ziet er in ieder geval smakelijk uit.
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: mijn ervaring

Het lijkt me meer een soort Quiche. Waarom zou je een pizza in een vorm bakken?
Maar goed, eithnec zal ons daar ongetwijfeld meer over kunnen vertellen.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

Het ziet er in ieder geval heerlijk uit! [003]
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

ik heb een aardappel ei paprika ui tortillia gemaakt met oregano basilcum afgetopt met fijngesnipperde daslook

:nod:
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

Vandaag was er brunch bij vriendin V met vrienden C en G
V woont op een paardenmanege en heeft naast tal van paarden ook 2 honden, een border collie en een Duitse scheper
ik ben normaal heel angstig maar ik zet steeds stapjes in de richting van werken aan men angst zo ook vandaag en ik ben best trots op mezelf het is me gelukt om zonder angst de middag door te komen bij 2 loslopende honden!!! jocheei

verder was er lekker eten, mijn tortillia mijn basilic mayo men cakejes en dan heb ik ter plekke met ingrediënten van vriend G nog een salade in elkaar geflanst
verder was er nog brood kwark en vers beleg. witte wijn fruitsap koffie etc etc. we hadden natuurlijk veel te veel eten maar gezien er op de manege ook paarden staan die niet van haarzelf zijn maar van mensen die komen hun paard dan verzorgen deze mensen afkomstig uit Frankrijk zijn komen aanschuiven heel gezellig
ik kreeg op het einde applaus voor mijn kookkunst :oops: immer bescheiden als ik ben.

nadien hebben we toen de fransen weer weg waren gaan wandelen in de bossen, ik vond daslook en zei dat ik dat op de tortillia en in de mayo had gedaan hihi ik merk dat ik wel meer moeite heb dan de anderen om zo een wandeling tot een goed einde te brengen is voor mij behoorlijk vermoeiend moet goed kijken waar ik stap en lichamelijk ook echt 'werken'. maar ik heb de wandeling van ruim een uur en half wel uitgelopen

nu thuis bijkomen van men fijne dag heb al een warm bad genomen om men lichaam te laten bijkomen zo meteen niet te laat in bed want ik moet morge werken de hele dag want het is pay day.

fijne avond en zachte nacht lieve mensen
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: mijn ervaring

Leuk toch dat het zo'n succes was cheerqd5

Misshcien een koksopleiding volgen en daar iets mee gaan doen. Het talent heb je al mee.
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

ja gp het talent wel maar het lichaam niet helaas ik kan het lichamelijk niet aan om grote hoeveelheden of lang aan 1 stuk in de keuken te werken ik ben houterig en onhandig en werk veel te traag voor een beroeps en lang recht staan en snijden lukt niet, ik verkramp erbij

maar ach als hobbykok is prima, vrienden verwennen met lekkers ;)
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: mijn ervaring

Ja dat is inderdaad zo in keukens is het vaak hectisch, druk en stressen. Dan zou je echt iets moeten hebben waar ze je rustig je gang laten gaan als dat bestaat. En een eigen zaak opzetten die lekkers verkoopt doe je ook niet even.
In ieder geval fijn dat je nog wat in je hobby kwijt kan.
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

ja hoor t ismeweergelukt ik heb schoenen gevonden die breed genoeg zijn vooraan en toch vrouwelijk ook hihi want ik heb moeilijke voeten
was wel beetje gedoe had gistre geen enkel geschikt paar gevonden vandaag leek het ook bijna noppes men favoriete paar van de winkel was nipt breedte gewijs dus ze gaf me andere modellen te passen maar ja beige en bruin en had eerder zin in een fris kleurtje (wat er ook niet was) maar blauw was ook ok ik draag nog veel jeans enzo
tot ze na het vele passen zei o maar mevrouw we rekken ze gratis voor je uit in de breedte mocht ze wel iets eerder zeggen en hoppa weer naar het eerste paar schoenen ja die wou ik toch echt ja zei de dame die zijn ook wel vrouwelijker tjah vrijdag of zaterdag mag ik ze ophalen \o/

Afbeelding
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

Afbeelding

dit is voorlopig nog een laatste blik op men huidig 'kantoor' ik zit aan de blauwe tafel met laptop op 22 april zijn we verhuisd dan heb ik een andere werkplek wel dezelfde spullen
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

Gezellig! Leuk zo met die balken. Daar houd ik wel van. Wat ik hoop is dat de nieuwe werkplek je net zo bevalt als deze. ;-)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: mijn ervaring

022 oh daar zou ik zot worden, totale chaos... :o
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

momo schreef:022 oh daar zou ik zot worden, totale chaos... :o
Tja, aan de ene kant natuurlijk wel. Zoiets moet nooit te rommelig zijn. Maar de werktafel van Eithnec ziet er redelijk netjes uit. Ze gaan zo verhuizen; wellicht dat het dan netter gaat worden. :tongue:
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: mijn ervaring

@memories
Het is niet omdat ik daar zot van wordt dat zij er niet gelukkig is... :-s
Chaos is niet voor iedereen een probleem, dus...

Ik hoop dat haar volgend plekje paars wordt, gewoon omdat het kan :nod:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

momo schreef:@memories
Het is niet omdat ik daar zot van wordt dat zij er niet gelukkig is... :-s
Chaos is niet voor iedereen een probleem, dus...

Ik hoop dat haar volgend plekje paars wordt, gewoon omdat het kan :nod:
Nee dat begreep ik hoor. :knuffel: Ik heb het allebei wel eens. Chaos prima, netjes prima. Dus ik snapte het. Ik ben het met je eens rondom de kleur paars. :D
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

hier in me huis kan ik chaos prima hebbe omdat ik te lui ben er wat aan te doen maar op het werk wordt ik er gek van en is men administratie wel netjes en tja helaas zal het bij grijs blijven zonder paars of ik moest men bureau een keertje verven hihi
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

Afbeelding

engelachtig mooi

puur op het gevoel
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

Afbeelding

mijn nieuwste aanwinst 'kitty' ga haar adopteren van iemand die moet verhuizen door ouderlijke scheiding en haar katjes moeten weg naar het asiel of erger nog krijgen een spuitje Kitty is al 6 maar haar broers al 10 dus ja toch maar gekozen voor het jongste diertje en ze is gesteriliseerd dus ze kan geen kittens meer krijgen

morgen komen ze haar brengen zo kan ik nu nog even alles in orde maken en wassen :nod:
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

lief!!!
en leuk : speelmaatje voor onze hond vrijdag. :lol:
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

o ja evelyne had behoorlijk wa fouten gemaakt in de poezen beschrijving poesje is maar 3 hahahaha :badgrin:

verder echt net iets bizar meegemaakt

brand in Carrefour raffelgem, stukje frigo bovenaan kortsluiting klant heeft het geblust maar desondanks moesten er 4 pompiers komen ene flikke wagen en den burgemeester had ook blijkbaar niets beters te doen ik herhaal de brand was al geblust lol
puur op het gevoel
TheEmperor85

Re: mijn ervaring

eithnec schreef:o ja evelyne had behoorlijk wa fouten gemaakt in de poezen beschrijving poesje is maar 3 hahahaha :badgrin:

verder echt net iets bizar meegemaakt

brand in Carrefour raffelgem, stukje frigo bovenaan kortsluiting klant heeft het geblust maar desondanks moesten er 4 pompiers komen ene flikke wagen en den burgemeester had ook blijkbaar niets beters te doen ik herhaal de brand was al geblust lol
:lol: :lol: Om het even te vertalen voor forumleden die bóven de grote rivieren wonen: Carrefour=supermarkt, frigo=koelkast, pompier= brandweerlieden, flikke wagen= politie auto.
:lol: geweldig.
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: mijn ervaring

Als ze het nou fikkewagen hadden genoemd leuke kat Eith hopelijk eet de hond van Katleen haar niet op vrijdag 008
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

GeenPijn schreef: leuke kat Eith hopelijk eet de hond van Katleen haar niet op vrijdag 008
:shock: :shock: :shock:
heb je mijn avatar al eens goed bekeken??? zou zo`n droppie een kat kunnen opeten??? nee toch!!
het eten van die kat .... ja , dat wel misschien. :lol:

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”