en ja verder blijf ik jou gewoon steunen, luisteren zonder oordelen of veroordelen. ook zonder betutteling of enkel mooie woorden maar wel altijd eerlijk en respectvol

caro
Lastig. Maar misschien dat jij het jezelf ook lastig maakt?katleen schreef:@ caro : dank je wel.
![]()
beitsen is klaar!!!
![]()
![]()
het ganse huis zit van het dak tot aan het onderste plankje weer netjes in twee lagen beits!!
en ik ... ik ben kapot!! rug , schouders , polsen ... alles doet pijn en is moe!!
twee nachten weer heel slecht slapen , helpen niet echt aan algemene fitheid natuurlijk. en dan daarbij een huid die constant irriteert en een geest die constant overuren draait ... dan weet je wel een beetje hoe gemoedstoestand is heh!!
maar ik wil niet zeuren. er zijn ook vele mooie dingen : zus en schoonbroer die ganse dag komen helpen , mensen waarmee ik kan praten , volgend weekend weer een verwenweekendje voor me , ...
ach tja , waarom ben je soms zo hard en streng voor jezelf , vroeg een forumlid me.
weet ik niet. omdat ik een bepaald beeld heb van wie ik wil zijn denk ik. en dat is nu eenmaal een beeld van een sterk , stabiel persoon. wat niet wil zeggen dat ik mijn emoties niet mag tonen , maar het moet wel op een `normale` manier vind ik. en nee , beginnen janken telkens als iemand lief vraagt hoe het nu gaat , vind ik niet `normaal`. of beter gezegd : dat wil ik niet voor/bij mezelf. klinkt misschien dubbel want bij een ander vind ik dat niet storend als die zou janken op mijn vraag hoe het gaat.pff , lastig heh?
en wederom een moeilijke vraag van memo.Memories schreef:Lastig. Maar misschien dat jij het jezelf ook lastig maakt?