Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

vandaag toch weer doodmoe wakker geworden ; ondanks slaappilleke heel slecht geslapen.
wel fijne dingen gedaan : wandelen met man en hond. samen met ouders hapje gaan eten en nadien ik met mijn ma gaan winkelen.
en ..... ik heb niet 1 maar 2 (ja , twee!!!!) kleedjes gekocht. (voor de nederlandse leden : kleedje=jurkje. hihi).
oke , het is even wennen als je altijd gewend bent om in jeans en t-shirt te lopen en nu dan in een rond je lichaam aansluitend gebreid kleedje te staan voor de spiegel.
maar zowel moeder als spiegel zeggen : he , is best een mooi kleedje rond een mooi lichaam , dus .... toch maar gekocht!!
ook nog een paar schoenen gekocht en een kalender voor volgend jaar ; natuurlijk met allemaal soortgenootjes van ons hondje erop he. love3
dus , beetje weer fijn en ontspannen gevoel nu. doet deugd , was ook wel nodig.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

Hoi die Katleen,

Wat fijn dat je hebt kunnen genieten van het winkelen en dat je het hebt overwonnen om toch jurkjes te kopen. Ik vind het knap, zeker omdat je zo gewend bent om het niet aan te hebben. Daar mag je trots op zijn. Hopelijk kan je nagenieten van de dag(en), van hetentje, van de leuke momenten. Zeker omdat je zelf zegt dat het nodig was. Ik gun het je ontzettend dat je eens weer kan genieten. Je hebt jezelf in ieder geval lekker kunnen verwennen. En je moeder is het met je eens dat het mooi staat! Het lijkt mij fijn, zo geslaagd het weekend in te kunnen. [applaus]
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

@ memo : dank je wel

gisteren een fijne dag ; en vandaag een hele fijne dag :
dagje naar vriendin geweest .... even weg van alles wat er hier speelt.
soms ontmoet je mensen die de juiste dingen zeggen en doen op de juiste momenten. mensen die even je zorgen van je kunnen wegnemen en je laten zien , ervaren en voelen dat er meer is dan dat waarover je je zorgen maakt. en ppfff , dat is fijn!!
dan voel je bijna letterlijk dat je batterijen weer opladen , dat je weer positieve energie krijgt.
dus ja , vandaag was een hele fijne dag.
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

lieve vriendin,

ik ben die viendin van jou echt ontzettend dankbaar dat mag je haar gerust zeggen dankbaar omdat ze op momenten dat je het nodig hebt zo goed zorgdraagt voor jou en ja als vriendin doet me dat goed en is het gewoon erg fijn om telkens te lezen hoe plezant het was en hoe je toch je hoofdje even leeg kan maken en het gewoon fijn kan hebben gewoon een beetje verwennerij voor jou even weg van de dagelijkse beslommeringen en ja dat verdien je gewoon dubbel en dik want je staat ook altijd voor anderen klaar :nod:

ik wens je dan ook een zachte nacht toe vol mooie dromen en voldoende uurtjes broodnodige slaap
hartverwarmende knuffel voor jou
:knuffel:
Afbeelding

caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

@ caro : dank je wel.

vannacht weer niet goed geslapen : niet in slaap geraken en zowat elk uur op de klok gezien. ook nog even opgestaan en tv gekeken , maar dat hielp niet om nadien wel te kunnen slapen.
pppfff , voel me moe nu. ook wat somber en depri gevoel.
misschien een schril contrast tegenover gevoel van gisteren , maar zo is het wel. natuurlijk zal dat gebrek aan slaap er voor een groot stuk tussen zitten en de gebeurtenissen de voorbije dagen.
dus tja , een soort van `dip-dag` zal ik het maar noemen. misschien gaat het beter als ik een doucheke heb genomen en kleren aantrek (nee , zit echt niet bloot achter de laptop hoor!!!). maar pppfff , zelfs daar heb ik geen zin in.
om het met een smilie te zeggen : ik voel me niet :D ; maar eerder :( en [zucht]
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

katleen schreef:@ caro : dank je wel.

vannacht weer niet goed geslapen : niet in slaap geraken en zowat elk uur op de klok gezien. ook nog even opgestaan en tv gekeken , maar dat hielp niet om nadien wel te kunnen slapen.
pppfff , voel me moe nu. ook wat somber en depri gevoel.
misschien een schril contrast tegenover gevoel van gisteren , maar zo is het wel. natuurlijk zal dat gebrek aan slaap er voor een groot stuk tussen zitten en de gebeurtenissen de voorbije dagen.
dus tja , een soort van `dip-dag` zal ik het maar noemen. misschien gaat het beter als ik een doucheke heb genomen en kleren aantrek (nee , zit echt niet bloot achter de laptop hoor!!!). maar pppfff , zelfs daar heb ik geen zin in.
om het met een smilie te zeggen : ik voel me niet :D ; maar eerder :( en [zucht]

Beste Katleen,

Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen. Jij beschrijft een akelig gevoel wat ik helaas ook ken. het kijken op de klok. En hopen maar dat de nacht overgaat. En de dufheid en moeheid die er bij komt kijken. Bah!
Forum58 :knuffel:

Groetjes van koen.
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

lieve Koen en Caro en Memo en vele anderen , als `wensen` en `hopen` een slaapmiddel was , zou ik heerlijk slapen. maar helaas , weer een nacht bij het lijstje niet goed geslapen.
en ja , nu ben ik `s morgens meer moe dan toen ik in bed kroop (en toen was ik al echt moe hoor). zelfs een douche helpt niet , loop beetje als zombie rond nu.
jammer dat halloween voorbij is , anders was het wel leuk voor de kleuters.
ook somber gevoel is er nog. somber , beetje gelaten , .... niet fijn.
ik hoop dat het deze week allemaal toch een beetje stabiliseert , anders moet ik einde van de week toch een keer langs huisarts. want dit moet niet te lang blijven duren.
even niets anders te melden. ben te moe om te denken en te typen.
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

ach meiske toch
niet plezant!!!!!

naar ha gaan is een goed plan niet te lang meer mee wachtten
en bij behoefte aan even niets meer doen kom je hier maar even langs dan zal ik je wel een beetje verwennen :nod:

ik wens je veel kracht om de dag door te komen

hartverwarmende knuffel voor jou

:knuffel:
caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

pppfff , ben moe!! en mede daardoor ook somber. en daardoor veel (veel te veel) snoepen. alsof suikers het sombere gevoel kunnen wegnemen. niet dus!! ik krijg er alleen buikpijn van.
met broer gaat het gelukkig weer beter. hij heeft zich weer `herpakt` en kan volgende week ook weer terug gaan werken en zo. hopelijk blijft het nu goed gaan.
maar ; en dat begrijp ik zelf niet goed ; hoewel hij `verder` gaat na deze terugval , kan ik niet zomaar verder gaan. ik blijf voor mijn gevoel met veel onrust en dergelijke zitten.
het lijkt wel alsof deze toestand mijn emmer heeft laten overlopen en dat alles wat erin zat nu uitvergroot en dubbel zo moeilijk maakt.
en tja , dan is de cirkel rond he : slecht slapen door de bezorgdheid , daardoor alles minder goed aankunnen , daardoor meer piekeren , daardoor slechter slapen , enz enz enz
en pppfffff , das dus niet plezant he!!!
zet ook de `ik wil weg!!-reflex` in werking.
nope , niet fijn zoals het nu gaat!!
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

zo kan het niet langer he meiske jij moet nu echt voor jezelf zorgen en hulp inschakelen maar dat heb ik je al een paar keer gezegd want je gaat hie onderdoor en dat zie ik niet graag gebeuren want ik geef om je :nod:
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

Ik ben het in het geheel eens met Caro.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

vannacht ietske beter geslapen. wel weer wakker geworden met verstopte oren , dus weer even die medicatie daartegen genomen.
en de dag begonnen met een zelfgemaakt sapje van banaan , druiven en Clementines ... lekker en gezond. das toch net iets beter dan een doos koekjes naar binnen werken he.
voor de rest beetje geluierd en `gelummeld` ; beetje opruimen , al wat gegevens verzameld voor mijn sinterklaasgedichtje.
vanmiddag komt mijn broer en gaan we wandelen met de honden en ook bij ouders langs. het is een mooie zonnige dag , dus wordt vast fijn.
algemeen gevoel?? kweetnie goe. ik denk beter dan voorbije dagen , maar een of andere stomme opmerking kan me toch weer uit het lood slaan. maar dat is dan even diep in- en uitademen en vergeten. en denken aan wat echt telt , wat wel belangrijk is.
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

vijf dagen niet meer geschreven hier. dus even weer wat van me afschrijven.
hoewel er eigenlijk niets nieuws te melden is.
nog steeds hetzelfde verhaal .... bla bla bla ....
en nog steeds het niet weten wat en hoe ..... bla bla bla ...
klinkt dit cynisch??? tja , misschien ben ik dat wel dan he!!
en nee , ik voel me niet echt fijn momenteel ; en ja , ik moet naar de dokter voor dat slapen en ik moet praten met diegene die dit aanbelangd en ik moet keuzes maken en ik moet dingen beslissen en ik moet praten met prof. hulp en ik moet gezond eten in plaats van volproppen met slechte troep en ik moet... en ik moet ...
maar ik WIL niets!!!!
aan alle kanten trekken ze aan mijn mouw : hey juf , vrouw , dochter , zus , vriendin ,...
dit weekend ga ik waarschijnlijk naar vriendin ; alleen als katleen. misschien is het wel een soort vluchten?? misschien blijf ik dit wel doen?? elke keer even vluchten.
ik weet het niet.
ik ben moe! :(
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

katleen schreef:vijf dagen niet meer geschreven hier. dus even weer wat van me afschrijven.
hoewel er eigenlijk niets nieuws te melden is.
nog steeds hetzelfde verhaal .... bla bla bla ....
en nog steeds het niet weten wat en hoe ..... bla bla bla ...
klinkt dit cynisch??? tja , misschien ben ik dat wel dan he!!
en nee , ik voel me niet echt fijn momenteel ; en ja , ik moet naar de dokter voor dat slapen en ik moet praten met diegene die dit aanbelangd en ik moet keuzes maken en ik moet dingen beslissen en ik moet praten met prof. hulp en ik moet gezond eten in plaats van volproppen met slechte troep en ik moet... en ik moet ...
maar ik WIL niets!!!!
aan alle kanten trekken ze aan mijn mouw : hey juf , vrouw , dochter , zus , vriendin ,...
dit weekend ga ik waarschijnlijk naar vriendin ; alleen als katleen. misschien is het wel een soort vluchten?? misschien blijf ik dit wel doen?? elke keer even vluchten.
ik weet het niet.
ik ben moe! :(
Vluchten kan soms lekker zijn. Soms nodig. Bij terugkomst kom je alleen telkens opnieuw terecht in het patroon waar je juist van wilde vluchten. Dan is er weinig tot niets veranderd. Misschien even een soort van opluchting. Zoals je misschien wel vaker hebt gevoeld. Maar je komt altijd vroeg of laat terug in een modus die je niet wilt. Je draait rondjes. Telkens opnieuw. Hoe meer en hoe langer je rondjes blijft lopen, hoe groter de kans is dat het harder terugkomt en je het moeilijker en moeilijker krijgt. Je schrijft dat je niets wilt. Oke, dat is een keuze van jezelf en die je zelf maakt. Misschien voor nu een goed idee. Maar ik ben bang niet voor altijd. Niet telkens opnieuw. Dan is er namelijk sprake van de kop in het zand en oogkleppen op hebben. Soms even een heerlijk gevoel. Naar mijn mening uiteindelijk een val als het blijft.

Sterkte.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

ik voel en weet dat je nu idd niets wil dus kan ik alleen maar hopen dat het weekend je goed zal doen en wil ik ook zeker niet teveel aandringen op hulp zoeken maar er gewoon voor je zijn onvoorwaardelijk omdat ik om je geef

:knuffel:
caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

Memories schreef: Bij terugkomst kom je alleen telkens opnieuw terecht in het patroon waar je juist van wilde vluchten. Dan is er weinig tot niets veranderd. Misschien even een soort van opluchting. Zoals je misschien wel vaker hebt gevoeld. Maar je komt altijd vroeg of laat terug in een modus die je niet wilt. Je draait rondjes. Telkens opnieuw. Hoe meer en hoe langer je rondjes blijft lopen, hoe groter de kans is dat het harder terugkomt en je het moeilijker en moeilijker krijgt.
Memories schreef: Naar mijn mening uiteindelijk een val als het blijft.
klopt!!! je hebt 100% gelijk!!
en ik weet dat ook hoor. maar dat besef is niet voldoende om voor die nodige verandering te zorgen.
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

eithnec schreef:ik voel en weet dat je nu idd niets wil dus kan ik alleen maar hopen dat het weekend je goed zal doen en wil ik ook zeker niet teveel aandringen op hulp zoeken maar er gewoon voor je zijn onvoorwaardelijk omdat ik om je geef

:knuffel:
caro
dank je wel!!
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

katleen schreef:
Memories schreef: Bij terugkomst kom je alleen telkens opnieuw terecht in het patroon waar je juist van wilde vluchten. Dan is er weinig tot niets veranderd. Misschien even een soort van opluchting. Zoals je misschien wel vaker hebt gevoeld. Maar je komt altijd vroeg of laat terug in een modus die je niet wilt. Je draait rondjes. Telkens opnieuw. Hoe meer en hoe langer je rondjes blijft lopen, hoe groter de kans is dat het harder terugkomt en je het moeilijker en moeilijker krijgt.
Memories schreef: Naar mijn mening uiteindelijk een val als het blijft.
klopt!!! je hebt 100% gelijk!!
en ik weet dat ook hoor. maar dat besef is niet voldoende om voor die nodige verandering te zorgen.
Nee daar is meer voor nodig. Onderandere voldoende liefde voor jezelf. De liefde naar jezelf toe om de knop om te zetten.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

Afbeelding


even een beetje warmte voor jou

3some :knuffel: 3some
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

Memories schreef:Nee daar is meer voor nodig. Onderandere voldoende liefde voor jezelf. De liefde naar jezelf toe om de knop om te zetten.
hier hebben we het al vaker over gehad he memo. in mijn topic of op de chat.
en ja , misschien is het wel zo. maar het is niet zo simpel he.
want je kan wel handelen naar `liefde naar/voor jezelf` , maar elke handeling (beslissing , keuze , ...) heeft niet enkel invloed op jezelf he. en dat maakt het net zo lastig. als ik nu met niemand rekening zou moeten(willen) houden dan was het allemaal een pak eenvoudiger. maar de realiteit is een heel stuk complexer.

maar vannacht wel beter geslapen. had slaappilletje genomen. misschien is het wel goed om dit eens een paar nachten te doen zodat ik weer even een `normaal` slaappatroon heb.
en ach , misschien moet ik gewoon stoppen met zeuren? :)
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

hier hebben we het al vaker over gehad he memo. in mijn topic of op de chat.
en ja , misschien is het wel zo. maar het is niet zo simpel he.
want je kan wel handelen naar `liefde naar/voor jezelf` , maar elke handeling (beslissing , keuze , ...) heeft niet enkel invloed op jezelf he. en dat maakt het net zo lastig. als ik nu met niemand rekening zou moeten(willen) houden dan was het allemaal een pak eenvoudiger. maar de realiteit is een heel stuk complexer.
Misschien is het goed eens rekening met jezelf te houden. In de zin van: je moet nog heel wat jaren met jezelf leven. Wil je dat op de manier zoals het nu gaat?
Beslissingen en overdenkingen erover zijn ook helemaal aan jezelf. Je hoeft niets te doen met wat ik typ. Het is enkel hoe ik het zie. Het is aan jezelf of je er iets mee doet of niet. Het is niet zo dat er een bepaalde waarheid is of zogezegd een rechte weg. Ik schrijf op wat ik al lang merk. Dat is wat ik doe. Ik merk dat je al heel lang ongelukkig, angstig en eenzaam bent. Dat is al een hele tijd. Het is aan jou wanneer je er klaar voor bent om er iets concreets aan te doen. Niet aan mij of iemand anders. Je moet namelijk met jezelf leven. Je leeft ook met anderen, maar maakt zelf keuzes.
Jij bepaalt wanneer en hoe je bnepaalde dingen aanpakt en op welke manier je dat doet. Jij beslist daarin een bepaald tempo of wat voor jou juist voelt.
Ik ben van mening dat je daarin een eigen regie en/of verantwoordelijkheid hebt. Dus is het ook aan jezelf wanneer je dingen doorbreekt.
Wat ik je wel toewens is een gelukkiger, rustiger en ontspannen leven. Dat staat los van de keuzes en de stappen die je uiteindelijk maakt. Daarbij kan ik niet echt zeggen of ze dan juist zijn, dat voel je meestal zelf het beste aan of ondervind je meestal vanuit jezelf.

Sterkte.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

eerst een waarschuwing : wie niet tegen vloeken kan , slaat eerste regels best even over!!
want g.dverdomme , daarnet telefoontje : mijn broer is weer (!!!) beginnen drinken.
en man man , wat ben ik boos!! ja , boos!! want ook al kan ik alcoholisme zien als een ziekte , hij kiest er wel voor om die ziekte niet aan te pakken!! hij weigert opname of intensievere begeleiding/therapie ; waardoor het elke keer weer fout loopt.
ik heb veel gelezen op de site van de AA-bond en hun bond voor familieleden. en daarin wordt heel duidelijk gezegd : wees NIET het vangnet voor de drinker. wat niet wil zeggen dat je hem moet loslaten , maar de verantwoordelijkheid ligt bij hem.
ik ga dus niet meer uren en uren praten met hem om hem te smeken naar het ziekenhuis te gaan. hij weet dat ik er ben voor hem , ik wil hem overal mee helpen en naartoe rijden , maar de keuze en beslissing moet van hem uitkomen.
en ik heb een weekend gepland met vriendin en daar ga ik dan ook naartoe. en ik zal ervan genieten , want ik weiger me te laten meesleuren in zijn ellende.
zo , dit moest ik even van me afschrijven!!
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15132
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

katleen schreef:ik heb een weekend gepland met vriendin en daar ga ik dan ook naartoe. en ik zal ervan genieten , want ik weiger me te laten meesleuren in zijn ellende.
Dat is inderdaad het beste wat je kunt doen.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

Afbeelding


043 [AAI]
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

even bijpraten ....
weekendje bij vriendin was fijn!! fijn gewandeld , lekker gegeten en heel veel gepraat over van alles : ernstige dingen (broer , `het leven`) maar ook plezante zaken (totaal verschillende muziek- en kledingkeuze bijvoorbeeld). een weekend met een lach en een traan dus. maar fijn , warm , lief , een weekend met dit gevoel : 3some
ik had dus gans weekend niets van mijn broer gehoord. vanmorgen dan even getelefoneerd met hem en daarnet belde een vriendin van hem. hij was vanmorgen naar huisarts geweest maar `doet` niets met de raad die gegeven werd.
ik heb hem even gesproken. [crying] van mijn hart een steen moeten maken om volgende boodschap over te brengen : de bal ligt in zijn kamp. ik ga niet meer naar hem toe om urenlang te smeken en discussiëren en praten om toch voor opname te gaan. ik blijf nu aan de zijlijn staan tot hij zijn hand uitstrekt om hulp en dan sta ik 100% voor hem klaar. maar HIJ moet die keuze maken.
maar dat doet pijn!!!!! moeten toekijken , machteloos , afstand nemen , .... hoewel ik weet dat ik dit moet doen .... het voelt als in de steek laten. [crying]
het gaat zo in tegen wat ik zou willen doen.
ik weet dat hij me anders meesleurt , maar het voelt niet goed. vannacht ook weer bijna ganse nacht liggen woelen. ppfffff , ik weet zelfs niet of mijn ouders op de hoogte zijn ervan. g.dverdomme , hebben die mensen al niet genoeg meegemaakt???
dus tja nee , ik voel me momenteel niet happy. ik ga wel gewoon naar school , dat zorgt voor afleiding en doet me goed. collega`s weten van de situatie en das wel fijn.
maar pppfffff , dit gedoe met broer in combinatie met mijn eigen `gedoe` ... niet leuk!! [zucht]

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”