elgebak

Heb je iets positiefs of leuks te melden... doe het hier!

Op dagen als deze heb ik het meest geweldige, prachtige, perfecte superbaantje wat er bestaat!! :D :D :D
elgebak

Re: Heb je iets positiefs of leuks te melden... doe het hier

Alvast het nieuwe album van Leprous besteld, die overmorgen uit komt! cheerqd5 cheerqd5 Met band shirtje erbij! Als de 'normale' winkels tegenwoordig alleen maar t-shirts in jutezakmodellen verkopen dan ga ik uit protest wel in ordinaire bandshirtjes met doodshoofden lopen :nod:
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: Heb je iets positiefs of leuks te melden... doe het hier

gisteren een ontmoeting met een forumlid!!
en dat was erg gezellig en plezant.
vooral fijn om te merken dat iemand in `het echt` dezelfde persoon is dan diegene die je dacht dat die was.
veel gepraat , heel veel gepraat , ... over ernstige maar ook grappige dingen.
dus ja ... toffe mensen zijn er hier!!! hopelijk volgen er nog van dat soort ontmoetingen met `mooie` mensen.
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: Heb je iets positiefs of leuks te melden... doe het hier

katleen schreef:gisteren een ontmoeting met een forumlid!!
en dat was erg gezellig en plezant.
vooral fijn om te merken dat iemand in `het echt` dezelfde persoon is dan diegene die je dacht dat die was.
veel gepraat , heel veel gepraat , ... over ernstige maar ook grappige dingen.
dus ja ... toffe mensen zijn er hier!!! hopelijk volgen er nog van dat soort ontmoetingen met `mooie` mensen.
meer dan een jaar geleden. ondertussen nog andere forumleden ontmoet (sommige meermaals) en dat was altijd een hele fijne ervaring.
dus ja .... toffe mensen zijn er hier!!!

nog iets positief te melden : mijn broer heeft zich weer herpakt na terugval met drinken. vandaag heel fijn met hem gepraat , ook daarover. en vanavond stuurde ik hem nog een sms`je met `ik ben heel trots op mijn broerke`. en zijn sms`je terug `dank je , ikzelf ook`. en dat maakte me zo blij he : het feit dat hijzelf ook beseft dat hij terecht trots mag zijn op zichzelf.
Gebruikersavatar
Dromen1983
Berichten: 1137
Lid geworden op: 22 mar 2014 00:58

Re: Heb je iets positiefs of leuks te melden... doe het hier

Wat een fijn nieuws van je broer Katleen!
Sometimes you've gotta fall before you can fly
Gebruikersavatar
matt100
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 feb 2015 12:40

Re: Heb je iets positiefs of leuks te melden... doe het hier

Ik heb een borderline persoonlijkheidsstoornis en ik hou al heel lang een dagboek bij. Toen had ik dat online gezet op een schrijverssite en ik kreeg hele positieve reacties van mensen die meer wilde lezen etc. Dus ik ben een blog begonnen :)
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Heb je iets positiefs of leuks te melden... doe het hier

matt100 schreef:Dus ik ben een blog begonnen :)
Da's heel mooi, matt. Proficiat.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Stormglas
Berichten: 71
Lid geworden op: 27 jan 2013 13:02

Re: Heb je iets positiefs of leuks te melden... doe het hier

Heel lang geleden dat ik hier nog eens actief was...
Eindelijk heb ik een behandelaar getroffen die weet en aanvoelt wat er speelt.
Daarvoor jarenlang was het pappen en nathouden met een verkeerde behandeling en diagnose...
Ik ben 5 weken geleden begonnen met de sportschool en ga er tweemaal per week heen. Vandaag heb ik voor anderhalf jaar een abonnement genomen. Sinds ik dit doe gaat het met sprongen vooruit. En dan bedoel ik niet alleen de conditie maar ook in het bolletje! cheerqd5
Op het moment dat ik begon was ik nog zo depressief als een deur, veel moe en futloos.
Tijdens elke training zie ik sterretjes maar het levert me enorm veel op.
Ik zou ieder willen aanbevelen in welke vorm dan ook stoom af te blazen op de manier die bij die persoon past.
Ik ga deze week ook starten met een cursus beeldhouwen.
Tot 5 weken geleden was mijn wereld piepklein en anoniem. Het wordt nu al groter en vooral een stuk zonniger.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Heb je iets positiefs of leuks te melden... doe het hier

Stormglas schreef:Tot 5 weken geleden was mijn wereld piepklein en anoniem. Het wordt nu al groter en vooral een stuk zonniger.
Mooi zo, Stormglas! Fijn om te lezen dat je zo veel verbetering hebt geboekt.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Stormglas
Berichten: 71
Lid geworden op: 27 jan 2013 13:02

Re: Heb je iets positiefs of leuks te melden... doe het hier

Bedankt, Volhoudertje.
Ik voel me lichamelijk ook veel beter. De spanningshoofdpijn is al een paar weken bijna geheel weg.
Ik kan me de tijd niet meer herinneren zonder lichamelijke klachten.
Ik hoop oprecht dat mensen dit ter harte nemen en zelf ook iets gaan doen wat bij hen past. Sport, muziek, dans of wat dan ook, als je maar stoom kunt afblazen.

Terug naar “Positieve verhalen en tips”