angel12

foto's

Hallo,

Ik heb een héél slechte ervaringen met de volwassen (40 jr) dochter van mijn echtgenoot.
Het is zo erg dat er zelfs geen contact is.
Mijn echtgenoot en zijn dochter dus hebben wel contact maar niet zoveel zowel via mail, sms als in werkelijkheid.

Ik heb zelf een nichtje van bijna 2 jr. Mijn echtgenoot ziet haar heel graag en ziet er altijd gelukkig uit met haar wanneer we foto's nemen.

Ik heb een foto's van het laatste jaar doorgestuurd naar mijn echtgenoot, vriendinnen maar ook naar zijn dochter.
Ik hoop dat het haar plezier doet dat hij gelukkig is, ook zonder haar en dat ondanks het feit dat hij hen zei dat hij nu een ander leven heeft waar zijn ex geen plaats meer in heeft dat dat ook duidelijk te zien is op de foto.

Ik sta voor eenheid en harmonie.

Ik weet natuurlijk niet hoe ze gaat reageren maar ik hoop dat ze er positief op reageert en dat het een stap in de goede richting is.
Het is wel zo dat zij voor afscheiding staat en ik net omgekeerd. Maar dat wil niet zeggen dat het kan veranderen.

Groetjes,

Angel
angel12

Re: foto's

Ze heeft blijkbaar sneller gereageerd dan verwacht, alleen niet naar mij maar naar haar vader.

En alhoewel mijn naam erbij staat en weinigen dezelfde naam hebben vroeg ze hém of het van mij kwam. Van wie zou het anders zijn als haar vader op de foto staat ?!!!

Ik heb haar geschreven dat ik hoop dat ze het mooie foto's vindt, dat ik inderdaad degene was die ze haar heeft verstuurd en dat ik hoop dat alles goed gaat met haar.

Het is niet omdat ze zoveel slechte dingen heeft gedaan en haar vader altijd tracht te manipuleren dat ik negatief tegen haar moet zijn.

Ik heb wel altijd mijn grenzen naar haar toe gesteld en voor mijn waarden gaan staan.

Hopelijk is dat een stap in de goede richting.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: foto's

angel12 schreef:Hopelijk is dat een stap in de goede richting.
Wie weet, de tijd zal het leren, hè? Aan jou zal het niet liggen, want je hebt
er voldoende je best voor gedaan.
* Liebe Macht Frei *
angel12

Re: foto's

Dag Volhoudertje,

Bedankt voor de reactie.

Ja, ik heb echt meerdere keren ondanks al hetgeen ze heeft gezegd, geschreven en gedaan de hand naar haar uitgereikt.
Ik heb natuurlijk ook mijn grenzen gesteld en voor mijn waarden gaan staan.
En het was altijd in respect en zelfrespect.

Groetjes

Terug naar “Positieve verhalen en tips”