TheEmperor85

Re: leuke uitspraken en acties van kinderen!

elgebak schreef: haha ik zie al een rechtbank vol pratende kartonnen dozen voor me! Maar wat een leuk compliment dat de rechter jou wel geschikt vindt voor een loopbaan bij de rechtbank :)
Moet er eerlijk gezegd niet aan denken,maar het voorval was wel grappig :tongue:
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: leuke uitspraken en acties van kinderen!

Ook ik was onafschijdelijk van haasje, mijn knuffel. Ik weet nog goed toen ik hem kwijt was, zag ik een dooie haas/konijn in een veld en sleepte het achter mij aan.. Vonden mijn ouders niet echt fris..

Of dat ik bij IKEA was had ik een roltrap onklaar gemaakt door op een knopje te drukken. Roltrap stil :)
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
Viooltje-senga
Berichten: 186
Lid geworden op: 13 okt 2013 18:46

Re: leuke uitspraken en acties van kinderen!

mooie en wijze uitspraak van mijn dochter, dat alles kregen wat je wil niet alles is

mama ik kom liever bij jou dan papa
bij papa ben ik rot verwend, maar ik mag niet buiten spelen
bij jou ben ik niet rot verwend, maar ik mag wel buiten spelen

love3

( spijtig dat de papa het zelfste doe zoals toen bij mama, nu bij de kinderen, ze in een goude kooi sluiten )
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
elgebak

Re: leuke uitspraken en acties van kinderen!

Viooltje-senga schreef:mooie en wijze uitspraak van mijn dochter, dat alles kregen wat je wil niet alles is

mama ik kom liever bij jou dan papa
bij papa ben ik rot verwend, maar ik mag niet buiten spelen
bij jou ben ik niet rot verwend, maar ik mag wel buiten spelen

love3

( spijtig dat de papa het zelfste doe zoals toen bij mama, nu bij de kinderen, ze in een goude kooi sluiten )
Wat een lief compliment :) Liefde is veel belangrijker dan allemaal leuke dingen krijgen.
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: leuke uitspraken en acties van kinderen!

Mijn neefje van 1 leert praten, altijd leuk [045]

Hij glijd van de bank af op zijn voeten en loopt naar de tafel toe waar allerlei koffiekopjes staan, en bakjes met taart. Hij valt en land op zijn billen en zegt: BOEM! met een glimlach. We (familieleden) roepen allemaal boem en hij vind het prachtig. We zitten later aan de tafel voor het middageten. Er is een flits! En later klinkt onweer. Hij houdt zijn vingertje omhoog en zegt BOEM! en ja.. er is weer gerommel. [applaus]

Hij grijpt mijn vader (zijn opa) bij zijn trui. Hij wil aandacht en er moet gespeeld worden. Tsja.. zo kan het dus ook.
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: leuke uitspraken en acties van kinderen!

koen0069 schreef:Mijn neefje van 1 leert praten, altijd leuk [045]

Hij glijd van de bank af op zijn voeten en loopt naar de tafel toe waar allerlei koffiekopjes staan, en bakjes met taart. Hij valt en land op zijn billen en zegt: BOEM! met een glimlach. We (familieleden) roepen allemaal boem en hij vind het prachtig. We zitten later aan de tafel voor het middageten. Er is een flits! En later klinkt onweer. Hij houdt zijn vingertje omhoog en zegt BOEM! en ja.. er is weer gerommel. [applaus]

Hij grijpt mijn vader (zijn opa) bij zijn trui. Hij wil aandacht en er moet gespeeld worden. Tsja.. zo kan het dus ook.
Wat lief! Wat leuk is dat he als ze steeds meer bijleren. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: leuke uitspraken en acties van kinderen!

Memories schreef:
koen0069 schreef:Mijn neefje van 1 leert praten, altijd leuk [045]

Hij glijd van de bank af op zijn voeten en loopt naar de tafel toe waar allerlei koffiekopjes staan, en bakjes met taart. Hij valt en land op zijn billen en zegt: BOEM! met een glimlach. We (familieleden) roepen allemaal boem en hij vind het prachtig. We zitten later aan de tafel voor het middageten. Er is een flits! En later klinkt onweer. Hij houdt zijn vingertje omhoog en zegt BOEM! en ja.. er is weer gerommel. [applaus]

Hij grijpt mijn vader (zijn opa) bij zijn trui. Hij wil aandacht en er moet gespeeld worden. Tsja.. zo kan het dus ook.
Wat lief! Wat leuk is dat he als ze steeds meer bijleren. :)
Het is inderdaad aandoenlijk dat gebrabbel.
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
anoniem2909
Berichten: 91
Lid geworden op: 08 okt 2014 09:54

Re: leuke uitspraken en acties van kinderen!

Een gesprek tussen mij en me neefje van 4 jaar.

Neefje: Saloua weet je wat een orka is?
Ik: Ja dat is een mega grote vis
Neefje: Ja dat klopt
Ik: Een orka is super groot he,en heeft van die grote tanden.
Neefje: Ja dat klopt
Ik:Ik dacht ik kom met een strikvraag :P zeg hoe kan dat nou,dat een orka zolang onder water kan blijven.
Neefje: Nou hij komt vaak boven water,hij heeft een blaasgaatje boven zn hoofd en daar blaast hij alle lucht uit en dan gaat hij weer onder water verder [blink] confused5 [blink]
Wie bang is om bergen te beklimmen,zal altijd tussen de gaten leven.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: leuke uitspraken en acties van kinderen!

anoniem2909 schreef:Een gesprek tussen mij en me neefje van 4 jaar.

Neefje: Saloua weet je wat een orka is?
Ik: Ja dat is een mega grote vis
Neefje: Ja dat klopt
Ik: Een orka is super groot he,en heeft van die grote tanden.
Neefje: Ja dat klopt
Ik:Ik dacht ik kom met een strikvraag :P zeg hoe kan dat nou,dat een orka zolang onder water kan blijven.
Neefje: Nou hij komt vaak boven water,hij heeft een blaasgaatje boven zn hoofd en daar blaast hij alle lucht uit en dan gaat hij weer onder water verder [blink] confused5 [blink]
Heel goed van hem. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
lienke
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 okt 2010 16:58

Re: leuke uitspraken en acties van kinderen!

Mijn nichtje van drie vraagt of ik ook een huppelwijzer (secondewijzer) op mijn horloge heb.
Gebruikersavatar
roos93
Berichten: 2506
Lid geworden op: 18 dec 2010 13:38
Contacteer: Website

Re: leuke uitspraken en acties van kinderen!

Mijn achterneefje (van 3): "Ik heb twee voorkanten, een aan de voorkant en een aan de achterkant."
En hij wilt later juf van de crèche worden.
:D
Art is never finished, only abandoned ~ Leonardo da Vinci
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: leuke uitspraken en acties van kinderen!

Mijn neefje die een beetje ziek was moest even wakker worden en aan de gezichten wennen.
Hij stond voor een tafel met duplo. En wees naar mij: "koen!" 011 Een nieuwe feature van mijn neefje.
Klopt als een bus.

Vervolgens als ik mee wil doen met het spelen zegt hij: "neee". En zwaait met z'n armen.
Ik mocht dus niet mee doen.
Heb jij even pech gehad! Je weet niet wat voor leuks je mist :)
Understand: you been understood

Terug naar “Positieve verhalen en tips”