Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: bedankt-topic

Nou ik ben al even bezig met deze post, maar als ik de een bedank, moet ik ook een ander weer bedanken, dus weet je wat, ik tackel gewoon iedereen die ik wil bedanken in een keer.

Ik heb het maar even op alfabetische volgorde gedaan :) als je er niet bijstaat, dan ben ik je of vergeten, of ken ik je niet goed genoeg.






Anywhere: Ik heb je persoonlijk naar dit forum gesleept en niet zonder reden. Dank je dat je zo ongeveer iedere dag naar me luistert en het geduld ervoor opbrengt. Ik weet zeker dat we onze soortgelijke problemen de wereld uit kunnen helpen!

Arcadia: Bedankt voor die geweldige boekensite-tip!

Aries93781: voor de lol soms in de chat!

Audrey: voor alle quality time!

Blokjes: euh... voor al die happy face momentjes? ^^

Bobomelo: voor je steun en dat ik mezelf heb kunnen uitnodigen op kraamvisite over een paar weken :)

Cerniane: voor die geweldige frituurtip bij je in de buurt :)

Eefje: voor je steun in december en dat je je hele verhaal wel eens in pb hebt gestuurd, waar ik wel wat van geleerd heb

Esmee: voor de kinderkoffie en de wicky! (was lekker!) en voor alle geweldige gesprekken, en de puppy's die nog steeds minder worden :D

Essaid: Voor de wijze woorden in je onderschrift :)

Felicità: voor het slagen! vanaf nu verwacht ik positievere berichten nummer twee!

Frank: Voor het oprichten van dit geweldige forum (en voor het lezen van mijn forumverhaal :D )

Hega: Voor je topics en gedachtengangen waar ik mezelf vaak in kan herkennen

Iertje: voor al die intieme telefoongesprekken en smsjes <3

Isaia: voor je vele steun, niet alleen aan mij, maar ook die je aan anderen geeft

Janneke: voor een groot aantal duidelijke verhelderende posts. en het doet me deugd dat je in dezelfde stad woont :)

Leeuwtjuh: ja waar moet ik beginnen zeg, je bent er gewoon altijd, voor iedereen, en dus ook voor mij. of dat nou midden op de dag is, of om half 5 's nachts, dat maakt niet uit, je luistert altijd. je bent niet bang om je mening te uiten en dat respecteer ik ten zeerste. als er onmisbare figuren op dit forum zijn, ben jij er een van.

Lost Soul: voor al die humor in de chat! dit jaar gaan we samen naar de gay parade en zetten we het laatste album van Celine Dion hard en op repeat.

Lunula: voor de vele gesprekken en steun, de fotoshoot en de massage :) we praten nu even wat minder, maar dat gaat vanzelf weer goedkomen. jij bent voorlopig nog niet van me af!

Magneet: voor de verandering die je een paar maanden terug gemaakt hebt en de wereld positiever ziet, daar krijg ik ook een goed gevoel van

Matrix: voor al die gesprekken ook natuurlijk, het doet me er meteen aan denken dat ik de laatste chapters nog moet lezen :)

Melis: voor die geweldige sintmeet vorig jaar!

Memories: Bij jou kan ik ook altijd terecht met alles en je steunt me altijd overal in (en niet alleen mij). Ik vind onze gesprekken geweldig en moet er ook vaak om lachen. Ik weet zeker dat jij je doel (ja, dat) gaat halen! Don't ever change.

Mickey~: Voor je aanstekelijke lachje, waar je me op de eerste meet al in meetrok. En voor de afgelopen tijd natuurlijk, gezellig! :)

MissM: Voor alle keren dat we hebben afgesproken, dat was echt super. En voor je steun natuurlijk, vooral afgelopen december trok je me er doorheen, en een jaar ervoor ook.

Momo: vroeger mijn chatopwerkbuddy! je betekent meer voor me dan je zelf misschien weet. Maar wanneer is nou die vossenjacht bij jou thuis?

Mystica: bedankt voor al die wijze raad die je hebt gegeven. ik probeer er iedere dag zoveel mogelijk gebruik van te maken. ik vind je heel sterk en wijs, en net als leeuw stiekem onmisbaar op het forum. je hebt al zoveel mensen geholpen met je woorden, ik hoop dat je nog heel lang blijft!

# Once upon a time: bedankt voor die pesterijtjes ;) en die keer in zeeland was ook leuk!

Patsas: voor je steun en het feit dat je altijd interesse toont :)

Pokemonk: Monkie! bedankt voor die goeie onliners waarmee je mijn dag altijd opvrolijkt, ook die droge fluisters altijd :)

Positive: bedankt voor de interesse die je altijd toont

Remco1978: vriend! bedankt voor de steun die je me gaf een paar maanden geleden. we gaan snel weer eens meeten!

Remmie: over deze kanjer kan ik wel uren doorpraten natuurlijk. steunt me altijd indien nodig, en altijd in voor een mcdonaldsmeet.

Sander1986: ik had je graag willen ontmoeten op de laatste meet, jammer dat ik niet kon. ik lees altijd graag in je topic :)

Survivor: voor alle humor over roze olifanten in tutu's oid :) maar ook voor de steun en intelligente uitspraken. ik heb je sowieso hoog in het vaandel staan.

TheEmperor85: ik heb je eigenlijk pas 1 of 2 keer gesproken, maar daar had ik wel een goed gevoel over. wij gaan zeker nog wel eens een pilsje pakken! ;)

Thundersheep*: voor de gezamenlijke interesse in dat ene pizzarestaurant :) en gewoon omdat ik goed met je kan praten altijd

Timothy Lee: o/ ritalin, ik vind het geweldig dat je ook op het forum doorstuitert :P maar ook dat je me pbt als het met mij niet goed lijkt te gaan

Trout Mask Replica: voor je geweldige opmerkingen en de muziek!

viooltje: voor die prachtige gedichten van je en je steun uiteraard

volhoudertje: voor je geweldige verhalen en het feit dat ik je altijd vrijblijvend mag zoenen

Wen: voor je steun!

Wolf: Je maakt me soms aant lachen!

xMilly: voor het bijbrengen van informatie over paarden :)

Zoeza: last but not least, een geweldige vrouw, die het nog steeds zwaar te verduren heeft, maar ondanks alles het toch al anderhalf jaar lang volhoudt om een datum te plannen om te daten. die datum MOET er dit jaar gewoon komen!
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
Mickey~

Re: bedankt-topic

Jij ook bedankt voor je gezelligheid en lieve sms-jes! love3
Isaia

Re: bedankt-topic

Dank je voor je lieve bericht . Doet me goed. Jij ook bedankt , ook voor je mooie vehalen 3some
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: bedankt-topic

Bedankt Juuuuuuuuulll voor je grappige verhalen, je begripvolle zachtmoedige postings overal. Je bent iemand die een ander mens graag blij maakt en je bent een geweldig lieve man. Ik hoop zo dat je buiten dat lieve zachte grappige karakter ook telkens een beetje sterker wordt want als iets een pracht combinatie is ..dan is het liefdevolle kracht.
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: bedankt-topic

En Thundersheep is een schatje... love3
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: bedankt-topic

Bedankt lieve Julian. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Leeuwtjuh

Re: bedankt-topic

JulianC schreef:Leeuwtjuh: ja waar moet ik beginnen zeg, je bent er gewoon altijd, voor iedereen, en dus ook voor mij. of dat nou midden op de dag is, of om half 5 's nachts, dat maakt niet uit, je luistert altijd. je bent niet bang om je mening te uiten en dat respecteer ik ten zeerste. als er onmisbare figuren op dit forum zijn, ben jij er een van.
Dank je wel, lieverd love3 3some
TheEmperor85

Re: bedankt-topic

TheEmperor85: ik heb je eigenlijk pas 1 of 2 keer gesproken, maar daar had ik wel een goed gevoel over. wij gaan zeker nog wel eens een pilsje pakken!
Goed idee Julian occasion14
lunula

Re: bedankt-topic

JulianC bedankt voor je lieve woorden die altijd precies op het juiste moment komen. En bedankt voor de navigatie :D
Mickey~

Re: bedankt-topic

Bedankt aan alle forumleden omdat ze het uithouden met mij en mijn eigenwijzigheid!
Thundersheep*

Re: bedankt-topic

Mystica schreef:En Thundersheep is een schatje... love3
love3
Felicità

Re: bedankt-topic

Lieve Memories,
In dit topic wil ik je even bedanken. Ik ben niet altijd een makkelijke. En zeker niet in omgang. Je maakt je vaak zorgen om mij. Maar je staat altijd voor me klaar. Soms heb je even wat rust nodig omdat ik weer te veel op je gevoel zit. Maar toch blijf je altijd met me praten. Jij bent een geweldige vrouw die echt wat van haar leven kan gaan maken. En ik ben zeker benieuwd hoe jou die ivoore trouwjurk zou staan.
We maken leuke tijden mee, en minder leuke. Maar we komen er altijd samen uit. Soms met een klein discussietje maar die zijn vaak snel vergeven. We kunnen over heel veel dingen praten. Ik begrijp jou regelmatig. En jij begrijpt mij.
Voor de leuke en moeilijke tijden maar vooral voor je steun en je gezelligheid wil ik je bedanken.

Weet dat ik om je geef.
Melis

Re: bedankt-topic

Ik wil graag de mensen hier bedanken die me gesteund hebben de dagen voor, tijdens en na mijn doop. De mensen die er bij waren natuurlijk, maar ook die felicitaties en reacties in mijn topic plaatsten; heel erg bedankt. love3
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: bedankt-topic

Melis schreef:Ik wil graag de mensen hier bedanken die me gesteund hebben de dagen voor, tijdens en na mijn doop. De mensen die er bij waren natuurlijk, maar ook die felicitaties en reacties in mijn topic plaatsten; heel erg bedankt. love3
Graag gedaan, lieve Melis. Dat ben je meer dan 100% waard. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
survivor
Berichten: 635
Lid geworden op: 18 sep 2010 20:06

Re: bedankt-topic

JulianC schreef:Survivor: voor alle humor over roze olifanten in tutu's oid :) maar ook voor de steun en intelligente uitspraken. ik heb je sowieso hoog in het vaandel staan.
Ik ontdek dit topic nu pas en lees ineens dit... Beetje laat dus, maar dankjewel Julian!!!
viooltje

Re: bedankt-topic

memo en patsas voor hun luisterde oor deze nacht 3some 3some
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: bedankt-topic

Isaia!

Ondanks de grootste ellende die ze nu meemaakt blijft ze nog oprecht geinteresseerd in hoe het met mij ( en anderen )is
En ze is altijd oprecht :nod:

Je bent een super (mensje) Lieverd
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Drake

Re: bedankt-topic

Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle steun en begrip die ik krijg (en anderen ook krijgen), voor de gezellige chats en de leuke meetings! cheerqd5
Ik weet dat ik niet op elk topic reageer en niet altijd overal veel post, :oops: maar dat betekent echt niet dat ik niks om jullie geef, ook ik heb het beste met jullie voor. :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel:
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: bedankt-topic

viooltje schreef:memo en patsas voor hun luisterde oor deze nacht 3some 3some
Graag gedaan, lieverd. love3
Drake schreef:Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle steun en begrip die ik krijg (en anderen ook krijgen), voor de gezellige chats en de leuke meetings! cheerqd5
Ik weet dat ik niet op elk topic reageer en niet altijd overal veel post, :oops: maar dat betekent echt niet dat ik niks om jullie geef, ook ik heb het beste met jullie voor. :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel:
Ik doe het graag, Drake. :-)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
viooltje

Re: bedankt-topic

memo en ka die me hebben opgevangen en een luisterde oor gaven in de chat
want het heeft echt geholpen

ook momo die me altijd aan het lachen maakt met haar bali droom

:knuffel: :knuffel: :knuffel:
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: bedankt-topic

viooltje schreef:memo en ka die me hebben opgevangen en een luisterde oor gaven in de chat
want het heeft echt geholpen

ook momo die me altijd aan het lachen maakt met haar bali droom

:knuffel: :knuffel: :knuffel:
Graag gedaan lieve Viooltje [AAI]
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
crypt0read

Re: bedankt-topic

Ook al vind ik het leven maar niks, wil ik toch mijn ouders bedanken dat zij mij in NL hebben verwelkomt, en niet in de kelder van Fritzl of zo.
Apologize

Re: bedankt-topic

Ik bedank de mensen die mij niet in de steek hebben gelaten [applaus]

Terug naar “Positieve verhalen en tips”