Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Dat ik vanmorgen toegegeven heb (in mezelf) dat ik op en moe en leeg was en de dag heb ingericht met rusten, zonnen en een geweldig boek uitgelezen in één ruk over depressie als een zwarte hond die churchill bezoekt

Mr.Chartwell [045]
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Debby

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Heel goed mooms :D *zacht schouderklopje*
Isaia

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Omdat ik een afspraak heb gemaakt om bij een vriendin koffie te gaan drinken.
De eerste keer sinds ik weet niet hoelang. Super spannend maar wel gedaan :D
Leeuwtjuh

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Goed zo ! cheerqd5 :D

Ik ben trots op mezelf omdat ik mijn eigen fietsketting gerepareerd heb 8)
Isaia

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Vind ik knap van je [applaus] [045] [applaus]
Gebruikersavatar
famke87
Berichten: 246
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:29

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

en ik ben trots op mezelf, dat ik afgelopen vrijdag toch gewinkeld heb met mijn ouders, ondanks mijn angst:)
Ik heb al sinds december niet echt meer gewinkeld, en dacht mijn angst kan me niks maken, gedaan en het beviel me goed.
En ik ben ook trots op mezelf dat ik al bijna 2 maanden aan het werk ben na maanden thuis hebben gezeten omdat ik geen werk kon vinden, en dat ik gewoon werk en door mijn angst heen ga.
Maar soms heb ik een dag dat ik moet werken en dan meer last heb van angst, en toch ga werken omdar ik weet dat als ik op het werk ben, het over gaat omdat ik afleiding heb:)

kortom: ik probeer mijn leven niet te beheersen door mijn angst, wat soms erg moeilijk is
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

famke87 schreef:en ik ben trots op mezelf, dat ik afgelopen vrijdag toch gewinkeld heb met mijn ouders, ondanks mijn angst:)
Ik heb al sinds december niet echt meer gewinkeld, en dacht mijn angst kan me niks maken, gedaan en het beviel me goed.
En ik ben ook trots op mezelf dat ik al bijna 2 maanden aan het werk ben na maanden thuis hebben gezeten omdat ik geen werk kon vinden, en dat ik gewoon werk en door mijn angst heen ga.
Maar soms heb ik een dag dat ik moet werken en dan meer last heb van angst, en toch ga werken omdar ik weet dat als ik op het werk ben, het over gaat omdat ik afleiding heb:)

kortom: ik probeer mijn leven niet te beheersen door mijn angst, wat soms erg moeilijk is
Dat klinkt positief! Mooi zo. [045]
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Timothy Lee

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

ik goed bezig ben op de therapie :)
Volgens de groep ben ik nu veel opener en aangenamer in contact :)
Spoiler:
dit doordat ik me probeer in te leven
ikkie1990

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik heb besloten zaterdag toch naar de fotoshoot te gaan! Iets leuks na alle ellende :)
Isaia

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Dat doen jullie goed Timothy en ikkie [045] [045] [045]
Leeuwtjuh

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

...ik nieuw inzicht heb gekregen hoe om te gaan met de huidige situatie in mijn leven en hier mijn lering uit te trekken.
Gebruikersavatar
famke87
Berichten: 246
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:29

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag ondanks mijn moeheid en mijn angst toch lekker ben gaan winkelen met mijn beste vriendin:)
Ik zag er eerst wel tegen op, en twijfelde of ik het moest doen, en heb het toch gedaan:) want als ik het uitstel, om mijn angst te overwinnen, kruip ik meer in mijn schuld en word ik angstiger...
:)en het voelt nu zo goed, voel me een stuk beter, en veel minder moe en angstiger:)
doet me echt goed
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Dat is goed van jullie allebei. [045]
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
adb86
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 jun 2012 12:53

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

famke87 schreef:ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag ondanks mijn moeheid en mijn angst toch lekker ben gaan winkelen met mijn beste vriendin:)
Ik zag er eerst wel tegen op, en twijfelde of ik het moest doen, en heb het toch gedaan:) want als ik het uitstel, om mijn angst te overwinnen, kruip ik meer in mijn schuld en word ik angstiger...
:)en het voelt nu zo goed, voel me een stuk beter, en veel minder moe en angstiger:)
doet me echt goed
Goed bezig! [applaus] Er op uit gaan is de beste manier om je angst te overwinnen! :)
There is no such thing in life as normal (Morrissey)
angel12

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik heb een ziekte waar ze nog geen oplossing voor gevonden hebben, ze kunnen alleen de symptomen bestrijden en dan nog niet allemaal.

Een van de symptomen zijn concentratieproblemen.
Ik had mij ingeschreven voor een jaaropleiding en had daar echt problemen mee, dan ben ik nog geopereerd waardoor ik 3 lessen gemist had en ik met het 2de examen juist met de benen over de sloot was geraakt (de vragen kwamen vooral uit de 3 lessen die ik gemist had) en bij het examen van deze week heb ik het héél goed gedaan. Ik ben superblij. Ik ben altijd een goede studente geweest. Maar met de ziekte die ik nu heb heeft het me werkelijk bloed, zweet en tranen gekost. Maar ik ben er geraakt.

De stress valt nu van me af...nu naar de volgende uitdaging.

Groetjes
viooltje

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

ze hebben me vandaag gebeld vanuit mijn jobke

ik mag morgen mijn contract als vrijwilligswerkster tekenen 008
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

viooltje schreef:ze hebben me vandaag gebeld vanuit mijn jobke

ik mag morgen mijn contract als vrijwilligswerkster tekenen 008
Gefeliciteerd viooltje, dat is mooi zeg !! [applaus]
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

viooltje schreef:ze hebben me vandaag gebeld vanuit mijn jobke

ik mag morgen mijn contract als vrijwilligswerkster tekenen 008
Toppie ! [045]
Inzicht als Uitweg..
viooltje

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

dank je memo en mystica

het is misschien de nogmaalste gang van zaken, maar voor mij heeft het toch iets heel belangrijk, een gevoel er bij mogen zijn en dat ik het wel goed doe
en ik doe het ook heel graag love3
Trout Mask Replica

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Elke stap voorwaards is belangrijk! \o/
Gebruikersavatar
famke87
Berichten: 246
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:29

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

ik had vandaag echt een angstige dag, had een raar gevoel heel vreemd en haalde allemaal rare dingen in mijn hoofd, ik moest met de hond uit, maar ik wou niet omdat ik heel angstig was, maar ik dacht als ik binnen blijf, geef ik mijn angst gelijk;) maar ik heb me daar overheen weten te zetten, en ben toch met de hond uit geweest, lekker een muziekje op onderweg, en het deed me echt goed, ik dacht bij mezelf, ook al heb je angst je kan het wel, en dat voelt goed
Isaia

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Das echt knap van je Famke [045] [045] [045]

Dat ik ondanks dat het niet gaat toch mn was gedaan heb en ben gaan stofzuigen en heb gekookt. En wat al niet meer.
Gebruikersavatar
famke87
Berichten: 246
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:29

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

ondanks dat ik van velen heb gehoord dat ik ook meer aan mezelf moet denken en aangzien ik nu tegen een burn out aan zit, heb ik toch nee tegen mijn vriendin gezegd, al die jaren stelde ik iedereen tevree en als mijn vriendin iets leuks wou doen, zei ik meestal wel ja, en als ik nee had gezegd, kreeg ik toch een soort schuld, en vaak zei ik vooruit toe maar weer,

Maar nu ook, ben gewoon erg moe, en had even geen zin om weg te gaan, en lekker even rustig aan doen, mijn vriendin vroeg ik met haar net het centrum wou, en dit keer heb ik echt nee gezegd omdat ik even rust wou hebben:) en dit keer kon het me niet veel schelen wat zei er van vindt, het gaat om mezelf!:) opzich voelt dit wel goed, en daarna zei ze helemaal niks meer terug, ach ik maak me daar niet druk om, wil ook wel eens rust in mijn leven. :) misschien is dit toch een goede stap in de goede richtig, dit voelt wel als een soort overwinning, dat ik toch nee heb gezegd, was eerst van plan om niks terug te zeggen!:) en ja als ze mijn vriendin is accepteert ze dat, ik zie haar immers al vaak genoeg, en elke dag hoeft ook niet
Bowie22

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben trots op me zelf dat ik gister over snelweg naar huis ben gereden. Ik heb lange tijd problemen gehad met auto rijden door gebrek aan zelfvertrouwen en had pas 1 keer op snelweg gereden. Ik dacht bij me zelf ik doe het gewoon en het is prima gegaan! weer een stap voor uit.

Terug naar “Positieve verhalen en tips”