Gebruikersavatar
famke87
Berichten: 246
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:29

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Omdat ik gisteren een gesprek had voor werk, en gelijk die avond kon beginnen, het is wel schoonmaakwerk, maar heb in ieder geval iets. En dat ik binnenkort ga beginnen met vrijwilligerswerk en het gaat steeds beter met mij en mijn angsten
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

famke87 schreef:Omdat ik gisteren een gesprek had voor werk, en gelijk die avond kon beginnen, het is wel schoonmaakwerk, maar heb in ieder geval iets. En dat ik binnenkort ga beginnen met vrijwilligerswerk en het gaat steeds beter met mij en mijn angsten
terechte trotsheid famke!!!

ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag een stapje uit mijn `beschermde` leventje ga zetten. en ja , ik ben zenuwachtig ; beetje bang zelfs ; maar ... ik doe het!!
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

katleen schreef:
famke87 schreef:Omdat ik gisteren een gesprek had voor werk, en gelijk die avond kon beginnen, het is wel schoonmaakwerk, maar heb in ieder geval iets. En dat ik binnenkort ga beginnen met vrijwilligerswerk en het gaat steeds beter met mij en mijn angsten
terechte trotsheid famke!!!

ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag een stapje uit mijn `beschermde` leventje ga zetten. en ja , ik ben zenuwachtig ; beetje bang zelfs ; maar ... ik doe het!!
Veel succes en sterkte! Goed dat je die beslissingen neemt! :knuffel:
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Apologize

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik niet uitgevallen ben, terwijl ze het zo hard verdient had.
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik kan een walvis nadoen.

Een potvis meer bepaald :-P
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Leeuwtjuh

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Omdat ik kat onder het bed vandaan heb weten te jagen voordat hij zijn prooi dáár in stukken maakte en hem buiten de deur heb gezet!
Erik

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Vandaag toch naar koffie-uurtje ben geweest en met de begeleiding buiten gezeten heb.
Gebruikersavatar
famke87
Berichten: 246
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:29

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Kom toch weer even wat leuks melden, dat ik gisteren te horen heb gekregen dat ik daar voorlopig als vaste kracht mag werken na 1 avond invalwerk te hebben gedaan!-:)
Gebruikersavatar
famke87
Berichten: 246
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:29

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

ik afgelopen woensdag weer eens naar de bios ben geweest met mijn vriend, en dat vind ik knap van mezelf omdat, ik veel angst had, nu nog wel een beetje en daardoor niks meer durde te doen, terwijl ik nu steeds meer leuke dingen ga doen:) En van het weeekend weer op het terrasje gezeten met mijn vriend, ook al lang niet meer gedaan:)
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

famke87 schreef:ik afgelopen woensdag weer eens naar de bios ben geweest met mijn vriend, en dat vind ik knap van mezelf omdat, ik veel angst had, nu nog wel een beetje en daardoor niks meer durde te doen, terwijl ik nu steeds meer leuke dingen ga doen:) En van het weeekend weer op het terrasje gezeten met mijn vriend, ook al lang niet meer gedaan:)
Kijk eens aan. Dat is een mooi bericht!! Goed zo. [applaus]
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
famke87
Berichten: 246
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:29

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Omdat ik sinds afgelopen vrijdag een huis toegewezen heb gekregen, nadat woensdag alles in de soep liep ommdat ik mijn ib60 formulier niet op tijd binnen had en niet op gesprek mocht komen, en normaal gesproken zou het huis geweigerd worden, maar ze hebben voor mij een uitzondering gemaakt en is alles toch nog goed gekomen.

Morgen in het huis kijken en deze week tekenen als ik het neem:) Heeft lang geduurd, heb nu ook werk en relatie, dus wat wil ik nog meer;) En met mijn angsten gaat het ook zo vele malen beter, heb er nog weinig last van, heel af en toe nog, maar ach daar weet ik mee om te gaan, en ga dat niet meer uit de weg
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

opgestaan ben
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

momo schreef:opgestaan ben
Dat is inderdaad soms een hele opgave... [AAI] Vaker een opgave dan dat je dat wilt.
Goed dat je dan toch opgestaan bent!
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
patricia22

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Omdat ik gister na een grote angstaanval ba een half uur me lichaam weer helemaal onder controle gad en lekker kon gaan slapen....
Gebruikersavatar
famke87
Berichten: 246
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:29

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik gisteravond op de snelweg heb gereden, terwijl ik dat soms echt doodeng vindt en liever binnendoor ga rijden of helemaal niet rij, maar dacht ik ga het gewoon doen, ik vanochtend een gesprek had voor vakantiewerk, voor 2 weken, maar deze week gewoon mag beginnen, het was de bedoeling om proef te draaien, maar mag ook volgende week komen werken ik ben gelijk aangenomen, maar heb meer uren gekregen:) En ik doe momenteel vrijwilligerswerk en mijn eigen huisje is bijna klaar, dus hoop volgend weekend te kunnen verhuizen-:)

En wat betreft mijn angststoornis, het gaat goed, het er heeeel soms nog last van, maar geef er niet veel aan toe en doe gewoon mijn eigen ding, als ik kijk na een jaar geleden en na nu-:) I can it!
boyonmy

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben trots op me zelf. Omdat ik de stappen eindelijk durf te nemen. En dat ik een kennis 2 dagen blij gemaakt heb met lachen. En een heel belangrijke dat ik me zus ga helpen indanks dat ze zo rot tegen me doet. Wil ik nirt dat ze zich zelf pijn doet en aan zm denkt.
Gebruikersavatar
Robert-LHC
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 nov 2014 00:00

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben vandaag trots op mezelf doordat ik vandaag keihard ben bezig geweest met het werken aan m'n droom. 8)
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

ik ben vandaag eindelijk (na weken , maanden uitstellen) begonnen met leren achteruit parkeren in file.
mijn man , zeer geduldig , heeft het me stap voor stap uitgelegd en laten oefenen.
en in theorie lukt het wel. praktijk nog niet altijd , maar dat komt wel.
ik ben trots en fier , zeker als je bedenkt dat ik een echte parkeerdyslecticus ben. :lol:
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

katleen schreef:ik ben trots en fier , zeker als je bedenkt dat ik een echte parkeerdyslecticus ben. :lol:
Je koopt hierna gewoon een auto met Park Assist, dat scheelt een hoop gedoe. :-)
* Liebe Macht Frei *
elgebak

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

katleen schreef:ik ben vandaag eindelijk (na weken , maanden uitstellen) begonnen met leren achteruit parkeren in file.
mijn man , zeer geduldig , heeft het me stap voor stap uitgelegd en laten oefenen.
en in theorie lukt het wel. praktijk nog niet altijd , maar dat komt wel.
ik ben trots en fier , zeker als je bedenkt dat ik een echte parkeerdyslecticus ben. :lol:
Super van je! cheerqd5 Na een paar keer oefenen tijdens mijn rijlessen, waarbij de rij-instructeur moest voorzeggen wanneer ik wat moest doen, heb ik het nooit meer geprobeerd. Dat is soms best lastig als ik de auto ergens kwijt moet. Als je de theorie maar snapt (waar het bij mij al aan ontbreekt), dan gaat je dat met wat oefenen zeker wel lukken!
Gebruikersavatar
Mickey~
Berichten: 319
Lid geworden op: 16 mar 2016 17:57

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik weer een grens heb verlegd en iets wat ik eng vond ben aangegaan, en het ging supergoed.
soms moet je doorgaan, tot je denkt dat je niet meer kunt, voordat het leven je weer een lichtpuntje gunt.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Mickey~ schreef:Ik weer een grens heb verlegd en iets wat ik eng vond ben aangegaan, en het ging supergoed.
[045] [045] [045]
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Positieve verhalen en tips”