Gebruikersavatar
tins
Berichten: 190
Lid geworden op: 08 jun 2012 11:37

Re: Vandaag ben ik trots op mijzelf, omdat.......

Goed zo!!! Katleen

:knuffel: tins
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren
johan799

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

knap van jullie tins en katleen. en nu, al weer dingen waar jullie trots op konden zijn?
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

ik ben weer aan het werk!! en ik doe het goed.
wat een fijn gevoel als zo`n klein handje de jouwe zoekt en zegt : ik heb je wel heel erg gemist hoor juf.
Gebruikersavatar
tins
Berichten: 190
Lid geworden op: 08 jun 2012 11:37

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

goed zo katleen!! Ik ben trots op je

:knuffel: tins
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren
johan799

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

katleen schreef:ik ben weer aan het werk!! en ik doe het goed.
wat een fijn gevoel als zo`n klein handje de jouwe zoekt en zegt : ik heb je wel heel erg gemist hoor juf.
wauwww , ontroerend 006 . echt fijn voor je katleen :) [applaus]
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

johan799 schreef:
katleen schreef:ik ben weer aan het werk!! en ik doe het goed.
wat een fijn gevoel als zo`n klein handje de jouwe zoekt en zegt : ik heb je wel heel erg gemist hoor juf.
wauwww , ontroerend 006 . echt fijn voor je katleen :) [applaus]
Wat ontzettend fijn om dat mee te mogen maken, Katleen! love3
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

had vandaag een discussie met een collega. en in plaats van mijn gebruikelijke cynisme om haar `even goed op haar plaats te zetten` , reageerde ik met doorslaggevende argumenten. en JA , het resultaat was hetzelfde : zij stond weer `op haar plaats`!! en ik geen cynisme gebruikt!!!
goed he!
hoewel ik eerlijk moet toegeven : ik mis het cynisme wel , ik ben er zo goed in. (tja)
theatregirl1990

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben trots op mezelf, omdat ik nu ik 5 maanden gestopt ben met roken en ik er gisteren zo ontzettende trek in had.
(De verslaving was bij mij voornamelijk op geestelijke basis. Wanneer ik het lastig had rookte ik meer. ) Maar ik heb het niet gedaan! En daar ben ik nu zo blij mee. Dat ik het zelfs wanneer ik het lastig heb niet meer ga roken. :)

Ook merkte ik dat ik vandaag eindelijk weer eens tijd voor mezelf heb genomen. Even op het balkon gaan staan met een muziekje op en lekker even mensen kijken. Even helemaal niks! Normaal denk ik altijd eerst aan anderen en daarna pas aan mezelf. Vandaag eens niet gedaan. En ik voel dat ik rustiger ben :)
Gebruikersavatar
tins
Berichten: 190
Lid geworden op: 08 jun 2012 11:37

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik het geflikt heb, het is voorbij, alle worstelingen, alle nare gedachten, het verleden wat me achtervolgt, het is voorbij. Ik heb rust en ik voel me vrij!!!!!!!!

Nooit gedacht dat deze dag zou aanbreken. Weet niet of het voor lange tijd is, maar nu lekker genieten, dit ben ik, en de hele wereld mag het zien

:knuffel: tins
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren
johan799

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

tins schreef:Ik het geflikt heb, het is voorbij, alle worstelingen, alle nare gedachten, het verleden wat me achtervolgt, het is voorbij. Ik heb rust en ik voel me vrij!!!!!!!!

Nooit gedacht dat deze dag zou aanbreken. Weet niet of het voor lange tijd is, maar nu lekker genieten, dit ben ik, en de hele wereld mag het zien

:knuffel: tins
kan je dat uitleggen?? is het zelfacceptatie? acceptatie van hoe het allemaal is enzo?
Gebruikersavatar
tins
Berichten: 190
Lid geworden op: 08 jun 2012 11:37

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

tja, moeilijk uit te leggen,

Het is een gevoel wat ik heb en heeft idd met zelfacceptatie te maken. Ik had voornamelijk als enige probleem dat ik mijn verleden niet kon accepteren. Gisteren tijdens het mediteren ben ik tot bepaalde inzichten gekomen en kon ik het eindelijk accepteren, ondanks dat ik niet alles weet.

En daarna voelde ik me vrij, alsof ik vleugels heb, barst van de energie en voel dat mijn hele lichaam gloeit. En nog meer rust in mijn hoofd, helemaal niets meer om te piekeren. Het dagdromen is gestopt
Ik ben blij hoe ik ben en ben blij dat ik mijn verleden heb moeten meemaken om dit te bereiken. Ik ben nu precies op de goede plek in mijn leven, de plek waar ik wil zijn :)
nogmaals het is moeilijk uit te leggen :)


:knuffel: tins
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

tins schreef:Ik het geflikt heb, het is voorbij, alle worstelingen, alle nare gedachten, het verleden wat me achtervolgt, het is voorbij. Ik heb rust en ik voel me vrij!!!!!!!!

Nooit gedacht dat deze dag zou aanbreken. Weet niet of het voor lange tijd is, maar nu lekker genieten, dit ben ik, en de hele wereld mag het zien

:knuffel: tins
Geweldig!! :D En nu vasthouden... [AAI]
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

@ tins : wat fijn voor je meid ; en wat verdien jij het!! :knuffel:
Gebruikersavatar
famke87
Berichten: 246
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:29

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben gisteravond te wezen poolen met vrienden, ondanks mijn angst, het ging redelijk goed, 2 uurtjes geweest, maar op een gegeven moment voelde ik me raar, kreeg een bijna aanval. Werd me een beetje teveel, maar.mag.blij zijn dat ik heb gegaan!
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

famke87 schreef:Ik ben gisteravond te wezen poolen met vrienden, ondanks mijn angst, het ging redelijk goed, 2 uurtjes geweest, maar op een gegeven moment voelde ik me raar, kreeg een bijna aanval. Werd me een beetje teveel, maar.mag.blij zijn dat ik heb gegaan!
Daar kan je zeker trots op zijn...! biggrin5
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
famke87
Berichten: 246
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:29

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik mag wel heel trots op me zijn:) Vandaag na een jaar weer met de bus weggeweest, was 40 minuten tijden, was wel zenuwachtig, maar het ging allemaal goed. Ondanks mijn angst ben ik ontzettend trots op mezelf! IK had niet van mezelf verwacht dat ik dit zou durven! maar na een tijdje voelde ik me zoveel beter. Ik krijg het gevoel dat er steeds meer een wereld voor me open gaat.
patricia22

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik heel goed heb gehuild bij mijn psycholoog.
en dat ik in me eentje door de drukke stad heb gewandeld, en het me ook nog eens gelukt is!
ook heb ik vandaag contact gemaakt met mijn famillielid waar ik allang geen contact meer mee had.
patricia22

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben trots op mezelf omdat ik steeds beter leer omgaan in drukke situaties.
En ik ben trots en blij dat ik hier op dit forum deel uit mag maken met alle andere lotgenoten...


Fijne dagen allemaal
patricia22

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

ik ben trots op mezelf ...omdat ik vanaf gisteren ben gestopt met de pil ..
en dat ik vandaag in een druk centrum rond heb gelopen zonder een aanval te krijgen.

ik voelde me vandaag herboren!
en vanaf nu heb ik me voorgenomen om te genieten van elke dag! love3
crypt0read

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

- ik ben wat afgevallen
- ik werk dagelijks zo'n vijf uur lang (schoolwerk, rekenen, word, medische term leren, boeken lezen, herhalen, begrijpen, schrijven, uitspreken, etc.)
- het is mij gelukt om 1000,- euro te sparen

Als ik zo doorga, kom ik weer sterker en zelfverzekerder in het leven te staan cheerqd5
Leeuwtjuh

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben vandaag trots op mezelf doordat ik ruim twee en een half uur mee gedaan heb aan een gezelschapsspel met familieleden van Kevz. Als ik ergens een hekel aan heb, zijn het dat soort dingen wel en het hield maar niet op. Verschrikkelijk... Hoe is het dat mensen daar zo dol op kunnen zijn? Ik begrijp het echt niet. Ik zal het waarschijnlijk wel nooit leuk vinden. But i did good. Wij werden tweede.
patricia22

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Leeuwtje je lijkt wel op mij ehahahaha...

Ik heb er ook echt een hekel aan....daarom vind ik de kerst ook niks
.moeten we ook weer die spellen doen bleeeghhh :(
patricia22

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben trots op mezelf omdat ik gister eerste kerstdag heb overleefd!!!!!
Ik moest eten in een overvol restaurant.
Ik had wel last dat ik snel afgeleid was...en had zin om eeen sprintje te trekken.

Gelukkig heb ik de drie uur gehaald en daar mag ik erg trots op zijn. :)
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

patricia22 schreef:Ik ben trots op mezelf omdat ik gister eerste kerstdag heb overleefd!!!!!
Ik moest eten in een overvol restaurant.
Ik had wel last dat ik snel afgeleid was...en had zin om eeen sprintje te trekken.

Gelukkig heb ik de drie uur gehaald en daar mag ik erg trots op zijn. :)
Mooi bericht. Goed zo! [045]
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Treaure

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag een tijdje met mijn jongste zoontje in de sneeuw heb gespeeld en hiervan genoot! En ook omdat ik langs de dokter ben gegaan om een formulier op te halen.

Terug naar “Positieve verhalen en tips”