Gebruikersavatar
Iemand93
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2017 09:02

Kan dit wel?

Hallo, ik ben 24 jaar oud en ik zit sinds kort met een "probleem", ik weet niet of het uberhaupt op deze site/forum kan geplaatst worden or niet...

Sinds een paar weken geleden heb ik een meisje (12) ontmoet, ik zit elke dag met haar op Skype, maar nu sinds een paar dagen ben ik verliefd op haar, en zij ook op mij, ik vind het leuk om tijd met haar door te brengen en met haar te spelen (online spel).

Nou is mijn vraag; Kan dit wel? We houden beide van elkaar dus ik zie hier geen probleem, maar wat denken andere hier over als ze het zien of weten? Ik weet ongeveer hoe de meerderheid hier over denkt maar ik vraag het tog.

Het lijkt me ook handig om te vermelden dat ik aseksueel ben, dus maak je daar maar geen zorgen over.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Kan dit wel?

Iemand93 schreef:Ik weet ongeveer hoe de meerderheid hier over denkt maar ik vraag het tog.
Kan dit wel? Nee, dit kan niet.

Het feit dat je naar eigen zeggen 'asksueel' bent, verandert niets aan de situatie.
Een volwassen man van 24 hoort niet verliefd te worden op een meisje van 12, dan is er duidelijk sprake van een emotionele- en seksuele ontwikkelingsstoornis.

Je hebt als volwassene een verantwoordelijkheid naar jongeren, ik adviseer je daarom twee dingen:
1. Verbreek het contact met het meisje en laat haar met rust.
2. Neem contact op met een psycholoog of psychiater om je seksuele problematiek te bespreken.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
tengeltje
Berichten: 81
Lid geworden op: 23 feb 2016 14:18

Re: Kan dit wel?

ik volg volledig.

een 12 jarig meisje is een kind!

een volwassen man hoort helemaal geen zo'n contact op te bouwen met een kind,laat staan er verliefd op te worden.

ik volg mijn voorganger hierin!
verbreek het contact en zoek hier hulp voor.
indien je dit niet doet,kan dit echt serieuse gevolgen voor je hebben(als bv de ouders uitkomen op wat gaande is,stappen ze sowieso naar de politie)
Gebruikersavatar
stille willie
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 jul 2017 16:46
Locatie: Amsterdam

Re: Kan dit wel?

Je weet hoe de meerderheid denkt over jou "probleem"? Sluit je dan aan bij die meerderheid, anders heb je echt een probleem (en dan zonder aanhalingstekens).
Quod scripsi, scriptum est.

Terug naar “Overige problemen en vragen”