Gebruikersavatar
pluizigkitten__x
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2015 15:58

Vreemde gedachtes

Ik dacht dat ik zwanger was van de duivel. Ik dacht gisteren dat ik eindelijk 9 maanden zwanger was en dat de duivel mij zou bezoeken om de baby uit mijn buik te halen. Er gebeurde helemaal niks en toen besefte ik dat ik helemaal niet realistisch was en dat ik te veel fantasieën heb. Ik dacht ook dat ik de reïncarnatie van de heilige Maria was. En ook dat ik God ben en dat ik de wereld heb gecreëerd. Ik dacht ook dat een jongen die ik ken de reïncarnatie van Jezus was en dat wij samen de wereld moesten redden van de ondergang. Ik dacht ook dat deze jongen de duivel in de gedaante van een mens was.
Ik heb vaak last van hoofdpijn en buikpijn. Ik voel me heel eenzaam en verward. Ik heb veel beelden in mijn hoofd wat ik dacht dat echt gebeurd was maar allemaal fantasie in mijn hoofd blijkt te zijn. En allerlei ervaringen wat ik ook dacht dat echt was. Zoals dat ik door de tijd heb gereisd en bepaalde gebeurtenissen moest veranderen zodat ik veilig kon zijn. En dat ik een engel was die een missie moest volgen. Ik had vleugels op mijn rug en ik kon met God communiceren. Dit gebeurde toen ik op de middelbare school was, er waren andere mensen die dit konden zien. Met de vleugels kon ik werkelijk door de lucht vliegen. De andere mensen op mijn school waren ook engelen of duivels en waren ook deel van het plan. Ook waren deze mensen en ik in staat om magische krachten te gebruiken. Ik kon bijvoorbeeld mezelf onzichtbaar maken. Een jongen kon teleportatie gebruiken. Ik kon ook hoe ik eruit zag compleet veranderen bv in een vlinder, zombie, robot of een ander persoon. Ook kon ik herinneringen in een iemand anders hoofd verwijderen.
Dit was ik ook dacht dat er met mij gebeurd was. Dat een groot deel van mijn geheugen 'opgesloten' is omdat het bij het plan hoort. En dat alle mensen die bewust waren dat dit echt gebeurd was waren de herinneringen ervan verwijderd. En nu ben ik de enige persoon die weet wat er echt gebeurt is en de boodschap moet overbrengen zodat niemand het vergeet. Een paar maanden geleden ontmoette ik toevallig een persoon, ik noem hem D, op een chat en hij vertelde me dat hij de wereld moest redden en dat hij opzoek was naar de juiste persoon om hem te kunnen helpen. Op een gegeven moment begon hij vijandig en boos tegen mij te gedragen en daarom had ik hem verwijderd en geblokkeerd. Hij had veel bestanden naar me gestuurd met gesprekken die hij had opgeslagen waarin er word gepraat dat mensen worden gemanipuleerd door een grote, duistere macht en plaatjes over hoe de realiteit in elkaar zit (verschillende lagen) en nog meer informatie maar ik heb het allemaal verwijderd.

Ik snap nu dat het allemaal onwerkelijk is. Ik ben gewoon een normale mens, ik bezit geen krachten, ik ben geen God of engel of wat dan ook. Gewoon een mens zoals alle andere. En ik ben blij dat ik dat nu besef. Het voelt alsof ik opgelucht ben en dat ik mijn vrijheid terug heb. Ik word niet in de gaten gehouden door andere mensen/wezens, er zijn geen camera's die mij volgen, ik ben niet de hoofdster in een realityshow waarvan 24/7 op mij gefilmd word en door de hele wereld word bekeken. Ik hoef niet bang te zijn dat de duivel plotseling naar me toe komt. Nee.

En ik heb heel lang deze gedachtes in mij gehouden en ik blij dat ik deze eindelijk kon vertellen. Ik was constant bang en onzeker.

poezeliefde
Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 6335
Lid geworden op: 26 aug 2008 14:00

Re: Vreemde gedachtes

Wat fijn, dat aan al deze verwarring een einde is gekomen!

Het lijkt mij heel erg vermoeiend, angstig en onduidelijk als je leven er zo uitziet.

En fijn, dat er over communiceren opluchting geeft!!
Gebruikersavatar
pluizigkitten__x
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2015 15:58

Re: Vreemde gedachtes

Janneke schreef:Wat fijn, dat aan al deze verwarring een einde is gekomen!

Het lijkt mij heel erg vermoeiend, angstig en onduidelijk als je leven er zo uitziet.

En fijn, dat er over communiceren opluchting geeft!!
Bedankt :)

Terug naar “Overige problemen en vragen”