jel_mer

Chaos (Jel_mer)

Hoi Allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik surf er al wel een tijdje op rond en heb wat dingen gelezen. Het doet me wel goed om te lezen dat er mensen zijn met vergelijkbare problemen. Ik weet niet zo goed tot welke categorie ik behoor en daarom begin ik hier ook maar wat neer te zetten. Ik ben vorig jaar begonnen met een baan in het westen van het land. Ik dacht dat ik er nu wel klaar voor zou zijn. Maar het ging eigenlijk steeds slechter. Ik verloor mijzelf en kon mezelf niet zijn onder collega's en raakte steeds verder in een isolement waarbij ik me alleen maar ga gedragen zoals ik denk dat anderen mij willen zien. Tot er een moment komt dat het echt niet meer wil en je niet meer eet enzo. Ik ben inmiddels gestopt met werken en durf niet zo goed meer om nieuwe dingen te ondernemen, omdat ik bang ben dat het weer fout gaat en ik begin ook steeds agressiever uit te vallen tegen mensen. Ik heb mijn woning in het westen opgezegd en woon nu weer bij mijn ouders. Het is een gevoel van terug bij af.

Nou dat was het.

Jelmer
inactieve gebruiker

Hoi Jelmer, welkom op dit forum. Kun je uitleggen waarom/waardoor je jezelf niet kon zijn bij de mensen met wie je werkte? In welk opzicht voelde je je verschillen van hen?

Groetjes! Klaas
vechter

welkom, join the club
Shitonya

Wat een leed toch weer. Gelukkig valt ieder mens te "repareren" en dus welkom
Mier

Wees welkom hier!
Marina87

Welkom Jel_mer! :)
Jenny

Welkom! :)
valentijn

welkom...hoe gaat het nu met je....

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”