Ron2

Voorstellen (Ron2)

Hallo, ik ben Ron 48 jaar getrouwd en woon in Beverwijk.
Van beroep was ik vrachtwagen chauffeur.
Maar door lichamelijke problemen heb ik het nu toch wel moeilijk.
Ik ben hart en long patient en verder heb ik zware rugklachten met uitval van zenuwen
in de benen , blaas & darmen.
Mijn lichamelijke klachten gaan nu ook mentaal zijn tol eissen m.n de verwerking, en de acceptatie.
Mijn hobby,s zijn: muziek verzamelen, foto grafie, verzamelen miniatuur vrachtauto modellen van D.A.F en model spoor bouw. & vrijwilligers werk soos beg. voor mensen met een verstandelijke beperking. Het verwerken dat ik niet meer werk is voor mij dan ook bijzonder zwaar.Ik heb nu thans revalidatie in het revalidatie centrum Heliomare in Wijk aan Zee.
Ik ben rolstoel gebonden door mijn lichamelijke beperkingen.

Ik hoop hier wat mentale steun te krijgen bij het verwerken van mijn situatie.


groet, Ron2
Respiro

Re: Voorstellen (Ron2)

Welkom Ron2..

heftig dat je nu een rolstoel zit daardoor allemaal. pff lijkt me erg lastig als je dat ineens krijgt.
Ik kan me het miss wel een beetje indenken maar toch niet helemaal. Aangezien ik mijn lichamelijke handicap mijn hele leven al heb. (ik ben spastisch ;)).

zolang je je mogelijkheden die je hebt blijft benutten is dat ok!!

En hier zo nu en dan, regelmatig, je gal uit spuugen, op dit forum, dat mag altijd!!!!

WElkom!!!

Groetjes,
Respiro
Ron2

Re: Voorstellen (Ron2)

Ik heb al bijna 30 jaar rugklachten Hernia,s 17x waarvan de 3 voorlaatste een der mate uitval van benen , blaas en darm functies.
Ik ben dus al bijna 30 jaar niet zindelijk omdat ik dus totaal incontinent ben door deze zenuwbeschadeging.
Ik draag dan ook 24/7 per week een luier en plasticbroek omdat ik niet zindelijk meer ben , ik kan echter niet tegen wegwerp luiers voor incontinentie dus draag ik weer de katoenen baby luiers.
Ik kan zo moeiloijk dit accepteren dat ik niet zindelijk meer ben , en alles in de luier doe,verdeer moet ik geholpen worden bij het verschonen van de luiers en het wassen cq douchen door de thuiszorg verpleging ik kan deze moeilijke situatie maar moeilijk accepteren


Ik hoop op goede onder steuning bij het verwerken van deze situatie.


groet. Ron2
Drake

Re: Voorstellen (Ron2)

Welkom op het forum Ron2! :)
Zoeza

Re: Voorstellen (Ron2)

Hallo Ron, welkom hier! Ik hoop dat je hier de steun en begrip vindt die je zoekt!
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: Voorstellen (Ron2)

welkom!
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
Remmie

Re: Voorstellen (Ron2)

Welkom hier op het forum Ron :)
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Voorstellen (Ron2)

Ron,

Welkom op het forum. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Voorstellen (Ron2)

Welkom Ron :)
Inzicht als Uitweg..
Positive

Re: Voorstellen (Ron2)

Hallo Ron,
Niet in te denken voor velen hoe het is om lichamelijk afhankelijk van andere te zijn. Maar misschien dat de aanwezigheid van mensen op dit forum je wat kan afleiden. Afleiding is in elk geval fijn als je niet lekker in je vel zit.
Be one of use :knuffel:
Arcadia

Re: Voorstellen (Ron2)

ik bedoel welkom Ron occasion14 ;
nogmaal ssorryy , was typefoutje :oops:

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”