NicoNulens

Een creatief iemand ? (NicoNulens)

Hoi,

Ik ben Nico en ben zowat (zoals waarschijnlijk) vele hier op dit forum een "grote denker".
Wat ik bedoel met een grote denker te zijn, is dat er redelijk veel door mijn hoofd spookt, zowel positieve als negatieve gedachten, die we allemaal wel eens hebben.

Ik ben iemand, met een "talent" dat we ook allemaal hebben, maar ik zie zeer veel overeenkomstige zaken als het gaat over mensen die schilder, fotograaf, of wat dan ook doen, om "geaccepteerd" te worden.

Ik speel al 17 jaar muziek (zonder notenleer) en dat is een zeer mooi iets, waar ik dag in dag uit mee bezig ben,
ook ik heb een droom, om die acceptatie te krijgen, om naar een "breder publiek" te gaan. Ik ben een zeer apart iemand, met een eigen "denkwereld" wat waarschijnlijk het spijtige gegeven is van een artistiek persoon. Maar ik zeg wel spijtige, maar ik zou het niet willen veranderen, waarom? Omdat ik een doorzetter ben, en hoop en droom op een mooie kans. Als het enkel met een droom blijft, ok, maar wat is men zonder een droom?
De drijfveer NOOIT verliezen, ik denk dat dat het beste is dat men kan doen.
Dus aan IEDEREEN die denkt dat het niet meer goed komt, KOP OP ! Voor alles is er een oplossing, en iedereen heeft 2 keuzes, waar, hoe , maakt niet uit, zolang "JIJ" denkt dat het de goede is, en zolang "JIJ" er gelukkig mee bent.
Een gelukkig iemand, maakt ook andere gelukkige, en dat probeer ik te zijn, voor iedereen op deze planeet !

Wie niet waagt, niet wint. Een "nee" heb je, en "ja" kun je krijgen.

Zo ik hoop dat dit zo een beetje duidelijk is/was, moesten er nog vragen zijn... just shoot !

Greetz,

Nico

"You only have one life, try to enjoy"

volhoudertje
Moderator

Re: Een creatief iemand ? (NicoNulens)

NicoNulens schreef: Ik speel al 17 jaar muziek (zonder notenleer) en dat is een zeer mooi iets, waar ik dag in dag uit mee bezig ben, ook ik heb een droom, om die acceptatie te krijgen, om naar een "breder publiek" te gaan.
Het hangt er af wat je onder 'breder publiek' verstaat. Maar volg je droom, waarom zou je het laten.
* Liebe Macht Frei *

Minerva
Contacteer: Website Google+ Twitter

Welkom NicoNulens :)
Inzicht als Uitweg..

Memories
Moderator

Hartelijk welkom Nico! :D
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

NicoNulens

volhoudertje schreef:
NicoNulens schreef: Ik speel al 17 jaar muziek (zonder notenleer) en dat is een zeer mooi iets, waar ik dag in dag uit mee bezig ben, ook ik heb een droom, om die acceptatie te krijgen, om naar een "breder publiek" te gaan.
Het hangt er af wat je onder 'breder publiek' verstaat. Maar volg je droom, waarom zou je het laten.
Wel,

Ik denk eraan om gewoon aan elke dj, of producer aan te spreken mijn muziek naar buiten te brengen. Als er mensen naar de studio komen, hebben ze kippenvel, dat is toch een teken :) Of zou het nu zo slecht zijn :)

grtz

angsthaasje

Dag Nico, welkom, weer een Belgje op ons forum, leuk!!!

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”